Kızgın Almanlar, Emekli Yunanlilar

Daha önce ekonominin temel gercekleri oldugunu ve buna uymamanın sonuclarının ulkeden ulkeye farklılık arz etmeyecegini bir yazıda belirtmiştim. Daha dogrusu sen turksun sen şusun diye ekonomik realite değişmiyor...buna başka bir ornek aşağıdaki resim alman bild gazetesinden adamlar diyorki benim paramla yunanlı emekliliğini finanse etme diyorlar! çok da kızgınlar.

adamların başlığı şu:

German anger at paying for luxury Greek pensions

ayrıca adamlar almanya ve yunanistan'ın emeklilikle ilgili verilerini kıyaslamışlar ve kardeşim adamlar hem az çalışıyor hem de ben finanse ediyorum diyorlar! mesela diyolarki emeklilik için onlar 35 ben 45 yıl çalışıyorum.onlar 2004-2006 da %3-4 artış yaparken emeklilik maaşlarında ben %0 artırmışım.. e niye çalışmayana yardım ediyim ki!

2 Yorum Var.:

milleplateaux dedi ki...

Fotograftaki 85 yasindaki teyze de (Marika Elleni) (85) iyiymis hani,postahane calisani olarak emekli olmus ayda 3,500 emekli maasi aliyormus. Avrupa standartlarinda cok iyi para! Yunanistan batmasinda hangi ulke batsin?

rdynk dedi ki...

avrupa euro ya gectikten sonra bu tarz farklılıklar cok daha fazla belli oluyor ve göze batıyor. ayrıca ortak bir mali politika uygulamaya calısmaları da işin cabası. şimdi 85 yaşındaki teyzem bu maasi alınca hans ne yapsın :)