İktisatçının Cevabı :)

Roubini’nin Facebook’unda paylaştığı bu fotoğraflar bir anda internet sitelerine düştü. Sitelerde fotoğrafların altına sayısız yorum yazılmaya başlandı. Roubini de bu tavra kızdı. Yorumlara cevabını yine Facebook’tan veren Roubini, “Haftanın 7 günü 24 saat çalışıyorum. Bir haftada Paris Cenevre ve New York arasında mekik dokudum. 2 tane FT’ye olmak üzere 5 makale yazdım. Kitabımda bir bölümü daha tamamladım. Bu kadar çalışınca da hafta sonu Cadılar Bayramı partisinde gönlümce eğlendim. Bu yapacak daha iyi bir şeyi olmayıp benim hayatıma müdahale edenlere vereceğim cevaptır. Gidin ve kendi kayıp hayatlarınıza bakın.” (iktisat nedir)

Tutumluluk  Inovasyon örnekleri  Türev Konu Anlatımı  EFT Nedir  Olasılık nedir    Ekonomi Nedir  Hisse Yorumları  Bilinçli Tüketici

5 Yorum Var.:

Blog Sahibi dedi ki...

Helal olsun Rubiniye. Adamin aslinda yaptiklarimin soylediklerimle bir celiskisi yok demesi lazim. Madem dunyanin sonu geliyor, butun krizlerin anasi bir kriz cikacak, simdiden dunya nimetlerini maksimize etmek lazim. Ya da oyle bi sey iste.

Bir de neden hala parasini borsaya endeksli fonlarda tuttugunu aciklasa tam super olacak.

Ha unutmadan bir de altin belki 1100'u gorur ama daha yukselmez diyor beyefendi. Bugun altin 1100'u gordugune gore bundan sonra altinin inise gecmesi lazim Rubiniye gore. Bunu da bir kenara kaydedin.

veterantrader dedi ki...

Mart 9, 2009 Petrol 20 dolar'a gider diyor :-)
http://www.businessinsider.com/dont-be-surprised-if-we-see-20-oil-says-roubini-2009-3
16 Mart S&P 753.89'ken rally oldu, satin, hersey felaket muhabbetti , S&P bugun kapanisi: 1069.30:-)
http://www.businessinsider.com/100-long-roubini-says-rally-is-a-dead-cat-bounce-2009-3
Roubini akilli adam, saati sadece bir kez dogru zamani gosterdi,onu da cok iyi pazarladi; zira ondan cok daha akilli adamlar varken, piyasada bilinmiyorlar; simdi de meyvalarini dogru yemeyi biliyor.
Artik o da basiretsiz, balonlar mimari ama Allahin sansli kulu Greenspan gibi milleti sisik danismanlik ucretleriyle inek gibi sagar.
Not: Linkler direkt cikmiyor galiba copy paste ederseniz cikar..

syzer dedi ki...

koçum benim:)
Adam facebook'a koyuyor resimleri, hiçbir gizli saklısı yok.

hostrans dedi ki...

"zira ondan cok daha akilli adamlar varken"

Sn Veterantrader pazarların muhtemel seyri hakkında daha akıllı tahminler yapabilen kimler var ? Bilgilendirirseniz seviniriz.

syzer dedi ki...

merak ettim resimdeki kızlar doktora asistanları mı? Şayet asistan iseler askerlikten sonra bende abd'ye doktoraya gideceğim:)