Kaptan Amerika

Olaganüstü zamanlar olaganüstü önlemler gerektirir. hatalarımızın üstünü örtelim, krizden kurtulalım, parayı veren düdüğü çalar...(gri alanlar NBER tarafından belirlenmiş ABD daralma dönemlerini gösteriyor)
faiz paranın değeri mi, nerede paranın değeri, düdüğü neyle çalsak acaba...(üretim değilde, borsa düdüğü ardından da emtia fiyatları düdüğü çalınıyor.)
cozum...butce butce...harca! harca!

Borsa Nasıl Oynanır  inovasyon nedir    Borsa Yorumları    Petrol Fiyatları    Bilgisayar Nedir

düdüğü çalamıyoruz, işsizlik ucup gidiyor :(
siz yatırımdan bu kadar kacarken nasıl düdük çalınır ki...kardeşim biz para verdik, harcama da yaptık, yakısıklı açıklamalarımızda var...sakız alın, sakız fabrikası kurulsun, işsizlik azalsın....
pes yani niye tasarruf ediyorsunuz kardeşim, harcasanıza...pes yani pes...

4 Yorum Var.:

Hüseyin MEÇO dedi ki...

hocam,
sizi keyifle okuyorum.elinize sağlık.
nacizane bir şeyler yazmak istiyorum.

küresel dünya bir ticarethane ise döviz kazanmak esas olmalıdır.

günümüzde her devlet güçlü olduğu konuda haklı olarak tekel olmaya çalışıyor.

ülkemizin jeopolitik ve coğrafyasından kaynaklanan avantajlarını maksimum kullanmalıyız.

kullanmadığımız deniz,güneş ve rüzgarlarımız itici gücümüz olmalıdır.

lojistik köy sistemi bize hayat verecektir.

dolaşımdaki mal ve araçlar güven ve hızlı hizmet beklemektedir.

mevcudiyetlerimizden en iyi şekilde yararlanmayıda bilmek gerekir diye düşünüyorum.

avrupa sokaklarında sütler sokağa dökülerken avrupalı devletler yoğurt fabrakalarını özelleştimeyi düşünmedikleride ilginç.

harcayacağımız paraları değil,kazanacağımız paraları hesap etmeliyiz.

saygılarımla.

T'Pol dedi ki...

Eline saglik rdynk. Teşekkürler...

Hobilerle hayat dedi ki...

Selam. www.tutumluyuz.com

adlı yeni sayfama uygun görürseniz http://ekonomiturk.blogspot.com/adlı sayfanızdan link vermenizi dilerim.Saygılarımla

KERAMİ ÖZDEMİR

rdynk dedi ki...

teşekkürler T'Pol ve Meço :) kısa bir özet olsun istedim, hem de ABD ekonomisindeki gelişmeler tum dunyayı yakından ilgilendiriyor. Ben kendi adıma para arzındaki artışın etkisinin bu derece olabileceğini hic dusunmediğim icin ve borsayı biraz daha fazla reel degerlere bağlı biçimde yorumladığımdan neredeyse 50.000 e yaklaşan değeri okuyamadım, bana gore borsada daha 34.000 lerde iken yuksek rakamlarda idik. Ne diyelim öğreniyoruz.