M.J.

Çocukluğumda bayılırdım senin şarkılarına,
sözlerini anlamasam da onlar da beni çeken çok vardı,
birkere olabildiğine özgürdüm düşünmekte,
beni yönlendiren tek bir anladığım söz bile yoktu,
ayrıca kurallar önemsizdi,
şarkı da bağrılabilir, ani duruşlar yapılabilirdi...
Manyak bir enerji vardı, muzigin ilk notası ile birlikte başlayan,
bu enerji mukemmel bir yaratıcılıkla birleşmişti,
tabi o zaman anlayamamıştım aslında ne kadar özel birini izlediğimi,
şimdi kıyaslayınca daha iyi anlıyorum,
senin gibi dans edemesem de, önemli bir özgüven ve yaratıcılık kaynağıydın benim için,
bir kişinin herşey olabileceğini göstermiştin,
çalıştıktan, azmettikten ve cocuk ruhunu kaybetmedikten sonra hersey!

Tutumluluk  Inovasyon örnekleri  Türev Konu Anlatımı  EFT Nedir  Olasılık nedir    Ekonomi Nedir  Hisse Yorumları  Bilinçli Tüketici

4 Yorum Var.:

syzer dedi ki...

elvis presley gibi...
güle güle kral

Özkan D. dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Özkan D. dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Özkan D. dedi ki...

yıllar önce yaptığı şarkıları klipleri bu ara -ister istemez- sık dinler oldum, gerçekten değil o zaman su an bile benzeri hatta yakınından geçeni yok,
keşke moonwalk' ı ilk yaptığı haliyle kalsaydı, hastalıkları ve ihmalleri bu hale getirmeseydi yüzünü ve bünyesini..
kayıptır.


özkan,

finanskariyer.blogspot.com